Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Friday, December 25, 2009

DENGAR-DENGARLAH HATIKU

This sweet morning,alhamdulillah i got this cute msg from ulfah on facebook saying that :

"Amad..tgk muka amad..u seemed to be in some situation..whatever pun..Moga Amad ok orait :)"

hahaha...ulfah dah pandai tafsir muka eh sekarang...

and after that kak sya ingatkan saya pada lagu utama + nyawa saya skrg

Ku Berlari by Firdaus

ku langkahkan kaki ini
dihangat mentari pagi
kusyukuri hari ini
aku masih berdiri

dan aku tinggalkan masa kelabu
dan lalu mulakan jalannya kernaMU
semangat optimis diri
jalan hari dgn pasti
selama jantung berdentak
selama itu pun takkan berhenti
berlari wujudkan mimpi
terus berlari
hargai hidup kini bererti

terjatuh bangkit aku kembali
susah payah aku tak peduli
kerna hidupku hanya sekali

dengarkanlah teman seloka hiburan
tak perlulah kita asyik nak berlawan
kita semua kawan tak boleh berlawan
kalu kita renggang kita ketinggalan
bebaskan dirimu dari dibelenggu
teruskanlahmu ayuh kita maju
mari bersamaku nyanyi lagu ini
jangan difikirkan rasa yang di hati
semua itu hanya dimindamu
tak perlu kau sangsi tak perlu kau ragu
segala2nya pastikan berlalu
mentarikan muncul mendungkan berlalu

suka duka perkara biasa
kita pasti lalu
bezanya hanya pada waktu
bila berlari kenalah berstrategi
jangan ikut hati
ikut hati nnt mati
biarlah terlambat atur jalan cermat
pelan2 kayuh jangan sampai otak penat
sentiasa bawa diri
hati2
hari2
beri erti pada diri

jangan berhenti kejar mimpi senyuman diberi
tanpa semua benci menghantui hati
biarkan saja takdir semua nyata
bersyukurlahlah masih lagi bernyawa

dan aku tinggalkan
masa kelabu

takkan berhenti
berlari wujudkan mimpi
terus berlari
hargai hidup kini bererti

p/s :

buatmu yang saya syg..hehehe
semua saya syg2 sgt dgn cara yang berbeda
ada yang mengerti
ada yang memarahi
ada yang membenci
tak kira la pape pun kamu nak buat
ngertilah
saya tetap syg kamu

i gonna move on
i promise
puteh - doakan jawapannya akan berubah nnt.that's what you always want
cah - saya nak kamu bahagia
ma - i'll always here for you.sy yang sentiasa blajar utk mengerti & mberi
su - yati chat?hahaha..jgn lupa mkn on time su

sampai masa saya akan pergi..
wujudkan mimpi optimis pada diri

insyaallah :)

0 comments: