Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Saturday, January 2, 2010

FIKIRKAN BOLEH

alhamdulillah..tahun baru..wajah baru..mulakan dgn kawan2 baru..hehehe

dah tamat count down..lambat sedikit post nie..

wanna wish 1 thing..

thanks my friends..whoever you are..wlpn hanya shbt dgn single msg..kerana telah menjadikan saya dgn pe yang saya jadi seperti harinie..syukran..wlpn melukakan saya atau menggembirakan saya..tq kerana telah mencoretkan secebis pengalaman buat saya :)

Fikirkan Boleh

Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tidak menentu

Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Kau fikir boleh melakukan
Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Engkau boleh

p/s:

tak dapat nak jangka macam mana hidup saya selepas nie..:)

0 comments: