Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Saturday, January 23, 2010

DENGAR-DENGARLAH HATIKU

Saya di Kota Bharu buat seketika..
Mencari ketenangan disebalik seribu satu macam kekalutan lewat tika ini..

Semalam saya menghadiri tahlil 'kemangkatan' atuk sedara di Telipot..
Usai mahu berangkat pulang,tetiba disapa saya oleh seorang saudara..

"Sekarang form berapa?"
"Sekolah kat mana?"

Tergelak besar saya disoal begitu..
Terfikir,muda sgtkah aku nie..
Dalam hati dok bermonolog sendiri,aku dah nak jadi lawyer pun hujung tahun nie..
Macam mana nak kawen gni kalu orang tgk muda sangat..
hahahaha..

Pape pun sgt2 bersyukur dgn apa yang tuhan kurniakan buat saya..
Walaupun org kata saya hensem mcm 'batu-bata'..
Namun saya masih punye rupa yang 'muda' barangkali..
Ada hikmah yang tuhan mahu berikan buat saya kelak..
Saya percaya..
Ameen..

Moga tuhan rahmati meraka yang banyak susah demi saya selama ini..

Takkan ada cinta yang lain :)

2 comments:

ANIESAYU said...

form bape?sekolah mane?
huhu...terlebih sudah pakcik ahmad tu..
hehe..ini komen org jeles ;)

abailian said...

hahaha..
pe yang jelesnya..
ahmad ckp ahmad form 4..dia percaya kot..hehehe..
amek nak sgt..
padahal tahun 4..:p