Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Monday, January 4, 2010

KEBAHAGIAAN ANDA

Saya masih di sini..
Menulis dan terus menulis..
Walaupun tulisan saya tidaklah hebat & seronok dibaca..
Namun saya tetap menulis & ber'blog'..
Demi untuk kepuasan diri sendiri..
Demi kembara mengenali diri sendiri yang tak pernah surut..

Jam dah hampir menunjukkan pukul 2 pagi..
Namun mata masih belum mahu berlabuh..
Ada sesuatu yang masih menggangu saya barangkali..
Saya pun tak tahu..hurm..
Acap kali kini, saya asyik bermonolog sendiri..
Tentang diri,tentang mereka yang saya sayang..
Sudah tertunaikah kewajiban saya untuk mereka???
Sudahkah saya berikan apa yang mereka perlukan & mahukan..
Fuhhh..
Janji saya akan saya tepati..
Walaupun sesusah mana saya & seksa hati saya untuk menerimanya..
Janji saya akan memberikan kebahagiaan buat mereka..
Insyaallah..

Saya bukan tuhan, yang tak pernah terleka..
saya juga bukan nabi, yang hatinya selalu dipandu tuhan..
Saya manusia biasa yang bisa punya kurang & buruk..
Yang sentiasa leka & alpa untuk menjaga kehendak anda semua..
Tapi saya sentiasa berusaha yang terbaik untuk menjadi yang terbaik..
Hatta anda membenci saya sekalipun..:)

Terima kasih kerana memberikan saya peluang untuk menumpang hidup kalian semua..
Saya berhutang untuk memberikan kebahagiaan buat kalian semua..
Jangan lupa tuntut janji ini dari saya..
moga tuhan berikan kebahagiaan untuk kalian seperti yang saya impikan untuk kalian..
Kalian yang membaca post ini..
Kalian yang saya sgt2 saya cintai..
ameen..:)

D2.3
Mahallah Siddiq
0150
4 January 2010

0 comments: