Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Saturday, January 30, 2010



Maaf membiarkan blog tak terurus beberapa haari..saya agak kalut menguruskan 'kebalikan' saya ke UIA dari kampung halaman..saya selamat meninggalkan kota bharu dgn penuh fikiran yang sarat dgn tanggungjawab yang terbeban yang ingin dikota..hehe..moga jalan dipermudahkan kelak insyaallah..

entry kali ini agak simple..sudah agak lama saya tak berkongsi buku saya dah selamat saya khatam di blog..

kali ni ingin berkongsi buku yang agak simple..buku cerita..he..keluaran telaga biru sdn. bhd...

SESEJUK MAAF DIKALBU diberi namanya..

kalu dilihat dari tajuk, mungkin kita tak dapat mengagak apakah yang ingin disampaikan oleh penulisnya..

karya yang sangat ringkas tapi penuh dgn maksud tersirat yang mengajak kita menyelami isi hati seorang dan mengerti isi hati seorang sahabat sebulum kita menghukum mereka..demi keinginan,cita-cita dan halangan peribadi, kita biasanya terlepas pandang untuk mengharigai dan mengotakan janji yang telah kita ukir buat orang disekeliling kita menyebabkan mereka terpinggir..

moga kemaafan sentiasa menjadi prioritas kita dalam kehidupan sebelum ianya sudah terlalu terlambat..ampunkan kami ya tuhan

0 comments: