Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Thursday, January 14, 2010

PATUTLAH RASA TAK SEDAP HATI

2,3 hari nie rasa tak sedap hati sebenarnya..entah apa yang mengganggu saya..saya pun tak pasti..tak ketemu jawapannya..puas fikir..pusing2 atas katil..nak tido tapi tak terlelap..pe la salah kali nie saya dgn org2 yang saya syg..paling kurang saya takkan sesekali 'sekat' kebahagiaan mereka..

bak kata hukama'..sakit tu hanya sementara..bersabarlah..ujian dunia sekejap je..
alhamdulillah..sekejap je kali nie..malam nie dah dapat jwpn..hehe

maafkan saya ye buat 'awak' terguris..
'awak' tau sapa awak..
tak niat pun nak sakitkan..mahu menolong je..disalah tafisr pulak..
insyallah lain kali tak buat lagi..
tulah silapnya kalau tak tanya..main faham ikut hati sendiri..
moralnya,sebelum nak marah ke nak wat judgment ke,selidik la dulu..
jangan main tembak je...
pape pun sorry ye..tahu saya serba kekurangan..

sebab saya pun dah nak pergi dah..kui3..

sekian...

p/s:
'awak' bukan awek ye pembaca2 sekalian..sbb saya tak ada 'buah hati'..this noted especially buat twin..:p
'awak' pun saya tahu takkan baca blog nie..so sapa yang baca nie..
cnfirm bukan 'awak'..hehehe

takkan ada cinta yang lain :)

2 comments:

ANIESAYU said...

suka sgt buat post yg subtle2 gini kan ahmad?

abailian said...

subtle?pe tu ayu?