Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Friday, May 28, 2010

MANDI

Fuuhhhh..Leganya dapat mandi..

Mandi memanglah hobi saya selain tidur..Segar rasanya dapat mandi,kalau tak rasa melekit-lekit..ades..pernah sekali saya tak mandi selama 16 jam sebab bermusafir,rasa nazak betul..habis rimas badan dan hati..syukur-syukurlah kita masih dapat nikmat air dari Tuhan..

Tapi..

"mad,asal mandi tengah-tengah malam nie?"tanya rahim

aiyak..tula masalah saya..suka mandi tengah-tengah malam..pukul 1 or 2 pagi start la saya nak mandinya..tak dapat nak tidur kalu rasa tak selesa tak dapat mandi..heee..

Risiko terhebat mandi tengah malam nie ialah prone to lelah/asthma..isk2..

So peringatan buat diri,kurang-kurangkan mandi tengah malam..jangan contohi saya :p

Anda pula suka mandi time bila? :)


0 comments: