Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Monday, May 17, 2010

SELAMAT HARI KEJADIAN IM =)



Hari nie 16 Mei 2010 genaplah 23 tahun umur Abdul Rahim Abd Mutalib..

Syukur alhamdulillah bila hitung-hitung balik dah 5 tahun saya bersahabat dengannya dan saya tak miss lagi jadi orang no 1 wish kat dia selama nie..ameen

~ Selamat Hari Lahir Im ~ Aku sayang ko macam mana ko sayang aku :p

Mudah cakap im nie 'jiwa saya kekasih saya' walaupun kami nie memanglah berbeza segala2nya dari saya..

Saya kurus Dia berisi

Saya tinggi Dia rendah

Saya gelap Dia cerah

Saya sikat rambut belah tepi Dia sikat rambut belah tengah

Saya kelantan Dia johor (jauh tu..huuuu)

Saya biasa Dia comel..heeee..Aku tak cakap pon ko asyik ngaku ko comel kan?:P

Walaupun tak pernah sebilik tapi kitaorg sangat2 la rapat..boleh kata dialah teman baik saya di UIA..tiap sem pasti ktaorg ada satu kelas dan akan study sama2 time final sejak dari matric lagi..

Banyak la pengalaman dah tercoret dgn Im nie sampai tak tertulis kat entry yang terlalu singkat nie..tapi yang sure saya nak cakap pasal im,dia masih lagi menggelabah macam dulu,,tiap kali nak buat presentation mesti nak pegang pensel nak avoid nervous ko..hahaha..paling tak leh blah,ko pegang pensil dan tunjuk2 kat muka madam Hannan masa hearing BLM dulu kat matric..adoyai..aku sebagai co-counsel ko dah tepuk2 dahi dah..apa la kawan aku buat nie..manner dalam court takde :p
(tau ko tengah menggelabah nak present EAP esok..chaiyok2 im)

Im nie kasar kalau bercakap..tu hakikat..ades..kadang2 leh terasa tapi hati baik..cakap je gni gtu tapi hati baik..tak buat jugak walaupun mulut dah sumpah seranah macam2..cakap je lebat kata orang tapi last2 tak sampai hati..tapi dia gtu pon dia tetap ada dengan saya bilamana saya susah,dia tak pernah tinggalkan saya hatta muka saya dah berconteng arang sekali pon,dia ada bersama..pernah kami bersembang till subuh nak redakan gundah di hati saya..gundah fail exam GPL kat matric..Allahuakbar..Aku ingat sampai bila2 insyallah..terima kasih sahabat..aku ingat ayat ko selalu ulang "Mad you deserve better,ingat tu".dia meyakinkan saya bahawa saya deserve better pointer,jadi kena usaha lagi jangan cepat kalah dan mengalah wlpn dia sendiri repeat subjek masa tu..aisey cian kat ko kena pujuk aku..heee..

Sama jugak kalu dia ada problem,haaa..nanti muncul la dia kat compartment saya nie,tutup pintu almari tak kasi orang nampak pastu pasang lagu kuat2 kat komputer saya pastu dia start la bercerita..haha..mcm mana nie Mad..aku kena wat pe nie skrg..hee..lumrah bersahabat..tika mana saya short duit sebab banyak pakai untuk program,ada la dia datang offer,ko nak pinjam duit aku dulu tak walaupun saya tahu dia sendiri 'short' duit untuk diri sendiri tapi takpe,sanggup susah sama2 lapar dengan saya..huhu..moga tuhan berkatimu sahabat :)

Tapi dah banyak kali saya minta dengan dia,Im slow2kan smoking..nnt mati awal..heee..dari dulu lagi dia cakap aku on the way..5 tahun dah Im ko OTW..bila nak jumpa way nye..heeee..dia cakap nanti kawen aku berenti..yola tu..benti2 la sebelum aku mati..cian kat aku berharap nie :p

Akhirnya,doaku moga tuhan redha akanmu sahabat =)

~ Best friend is the one who being with you whenever people would not be with you ~

Thank you for demostrating yhis to me =)


0 comments: