Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Monday, June 7, 2010

ALHAMDULILLAH SELESAI SATU TANGGUNGJAWAB

Morning,alhamdulillah pagi ini selamat kembali ke D2.3 yang tercinta dari Kota Bharu.

"Nie kenapa balik mengejut nie?dah la balik kejap je"tanya orang-orang kat rumah.

"Kawan kahwin,balik la."blasa saya

"La semata tu je balik?"

"Iye,sebab itu aje membawa saya pulang"

Perjalanan yang memeritkan saya kira, 16 jam on board dalam masa dua hari demi nak attend undangan perkahwinan sahabat,dianggap tak berbaloi oleh ayah.Kata ayah kamu tu nak exam,biar jela dia nak kahwin,bukannya tak jalan majlis ahmad tak datang.dah la ahmad seorang je lelaki yang balik.he

Isk2..bagi saya,saya meraikan.ye penat,banyak kerja tertangguh,tapi rasa bersalah ada andai tak dapat datang.nanti majlis saya pun saya nak orang datang,insyallah.nie sakit belakang pon tak hilang lagi tapi saya gembira walaupun ada yang berduka jugak banyak kerja tertangguh,tak mengapalah tuhan beri rezeki cara lain insyallah

Soalan cepu emas,nie dok sibuk-sibuk g kawan kahwin,ahmad bila lagi?hahahaha.Tahun nie umur saya 22 tahun.Dalam family kita tak pernah lagi ada yang kahwin semuda nie except tok wan dan tok ayah,so wat gapo nak 'gaduh-gaduh'.saya nak kahwin seorang dan sekali je seumur hidup,jadi biarlah lambat2..tak kemananya kalau ada rezeki,kan?Bilamana saya dah ready saya akan kahwin,takkan tangguh lagi..bila ahmad ready tu?bila ada calon(bukan skandal ye nota buat nuril.qalbi) dan bila saya dah clash dgn komputer kesayangan saya nie :p lambat lagi,tu yang pasti,jangan tunggu la.he.bukan dalam setahun ini.2 tahun mungkin :D

p:s/

pagi nie dapat sms,"ahmad tahun depan orang kahwin"

wah wah wah,tahniah..jangan lupa jemput.walau jauh ahmad akan pergi jugak :D

nuril.qalbi ~ the note is for you,bukan untuk saya.be stronger Dr muda :D

Bila Allah cepat makbulkan Doamu, Maka DIA Menyayangimu,

Bila DIA Lambat Makbulkan doamu, Maka DIA Ingin Mengujimu,

Bila DIA Tidak Makbulkan Doamu, Maka Dia Merancang Sesuatu Yang lebih Baik
Untukmu.

Oleh itu, Sentiasalah Bersangka Baik Pada ALLAH

0 comments: