Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Sunday, June 20, 2010

HIMPUNAN KELUARGA TOK BAH



Saya diberi amanah untuk melaksanakan program ini..Bukan mudah nak dilaksana kerana melibatkan family dan orang yang senior dan bukan sikit bilangannya,anggaran jumlah 300 orang..Dan database maklumat belum dikutip..

Ringkasnya,ini merupakan family gathering pertama seumpamanya buat family Tok Bah.tok Bah atau nama sebenarnya Wan Ahmad merupakan moyang saya dan Atuk kepada mak saya..Yang menrumitkan program ini ialah Tok Bah berkahwin 4 dan mempunyai 9 orang anak dan cucu cicitnya sudah merata-rata duduknya..Saya sendiri tak mngenali kesemua mereka (tak paayh ckp saya la,mak sendiri tak kenal habis sepupu-sepupu dia) :p

Sorry mak..ngata sikit..hahaha..dah mmg betul pon.malu malu.he :p

Dan saya telah siapkan working paper ini,harapnya mendapat kerjasama dari semua..Insyallah moga dipermudahkan..(Saya masih dilema nak pegang post apa sebenarnya) =)



0 comments: