Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Wednesday, August 25, 2010

COORDINATION MEETING & PP'S EXAM

Salam

Saya pun tak tahu nak cakap apa..

Tapi penat

Letih

Tak sempat rehat

Tak fully sempat study..

Malam ini exam Professional Practice pukul 830 mlm

Pukul 2 petang ada Coordination Meeting CONVEST 10 dengan s-dev..(pukul berapa tah habis)

Pagi tadi present case IBT..

Jap lagi presentation Criminal Procedure..

Hanya satu ~ damn tired..he

Pening kepala den..

Semalam pergi preparation untuk meeting hari ni till pukul 1 pagi..Risau kena bamboo dengam soalan-soalan pelik walaupun saya tak cuak sangat dengan meeting nie..Sebab dah pernah meeting dengan orang yang lagi besar + dengan kapasiti yang lebih ramai dan saya berseorangan..Dapat imagine?mengadap 30 orang besar serentak dengan hanya saya sorang sebatang kara mempertahankan diri..

Confidence dan perasaan buat tatau dah menebal dalam hati..Terima kasih program ;p

Doakan saya sukses hari ini..

Pape pun,sesibuk mana busy tu,mungkin hanya 10% dari sibuknya nabi dan ulama kan?

So jangan mengeluh sangat..Ada hikmahnya..Kita bantu orang,nnt tuhan bantu kita balik..saya percaya tu..Anjuran nabi kita ;)

Insyallah


0 comments: