Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Friday, August 27, 2010

STC & NZA CORP



Hari ini ada la idea nak cerita apa..

1 ~ Ada orang gtau dia jumpa blog ahmad setelah mencari..haha..Siap cakap lagi saya rajin update blog..Malu-malu ;)
Nie blog merapu meraban je..Tak hebat macam blog lain..he..Tapi pape pon selamat datang..Di sini tempat saya merapu ;p

2 ~ Semalam rekod kot meeting..6 jam ++++..Bertambah-tambah kerja...Ayah dah pesan haritu busy,degil..sorry ayah..tak reti nak tolak gane dah masa orang mintak tolong..huhu

3 ~ Nak cerita hari nie pasal perkara yang berlaku minggu lepas je pun..ehehe..Terlewat cerita sebabnya kemalasan nak upload gambar..Minggu lepas 20 Ogos 2010,tok su ajak datang kedai dia sebab ada iftar dan tazkirah khusus dgn ustaz hasrizal..private event..
Seronok seyh..Dah tu ustaz bawak team Saifulislam Training Consultantcy(STC) dia..Semua hadir..Lagi la seronok..Sebab salah seorang dari mereka senior saya masa CONVEST '08..Beliau juga merupakan mantan President ENGINIUS semasa saya di LAWSOC..

STC dapat datang invitation sebab STC beribu pejabat di NZA CORP,syarikat milik adik tok su saya..Ada link la kiranya..hehe..NZA bapak la kaya punye company..Terkejut tengok website dia..huhu..

Pape pun ceramah ustaz malam tu sangat la mantap..Tak puas mendengarnya..Ustaz menyentuh hal puasa dan kaitannya dengan taqwa..Ustaz jugak menyentuh mengenai dependency kita terhadap sesuatu..Jangan terlalu bergantung kepada sesuatu kelak kita akan binasa dan sifat orang yang berjaya bukan terlalu dependent..

Nak buat huraian lebih lanjut?Saya segan la..Saya bukan ustaz..Saya penerima ilmu je..tapi nak gtau happy la sebab majlis ilmu yang sangat sedikit tetamu..30 orang gtu..Biasa saya hadir kuliah ustaz dalam crowd yang ramai..Ni dapat berborak secara face to face dgn dia mmg peluang seumur hidup la..hehe..gambar private je tak de dengan ustaz hasrizal..

Lagi best dapat duit lagi g majlis tu..haha..Selamat makan aku seminggu..g tadah telinga dapat duit..kesian la sapa yang saya ajak tapi tak nak p tu..lain kali jangan jual mahal..dapat rm100 malam tu..ngeeee~

4 ~ Semalam celebrate besday committee PC central yang bulan 8..Sorry semua budget sendiri..Ciput-ciput je duit..huhu..Harap korang happy..Setakat yang termampu dari headcom kalian ini..Korang dah buat yang terbaik..Keep up the pace..Kesian headcom programme kena rush dgn kita semua yang laju ;)





0 comments: