Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Friday, September 10, 2010

SELAMAT HARI RAYA

Hari raya terakhir sebagai student ~ akan saya tinggalkan kampus yang telah bersemadi dijiwa saya sekalian lama ini..

10 jari tangan dan 10 jari kaki saya susun memohon seribu kemaafan dari kalian semua..

Apa daa ngarut pagi-pagi raya nie..heeee

Nak cakap syukur tahun nie puasa penuh ~ macam tahun lepas tak penuh pose lak..haha

Pastu seronok raya tapi takde baju raya tahun nie..Adoyai..haha..Saya tak 'hantu' beli baju..Semua serah kat ayah mak..Kalau ada takpe..Takde takpe..pakai yang tahun lepas..Sebabnya tak nak bermewah,amalan Ramadhan tak 'meriah' sangat tak leh la lebih2 raya..Malu kat setan..huhu..

Jemput makan satay kat rumah saya..Datang la bila2..Tapi roger dulu kalau nak datang..Kalau nak duit raya tunggu tahun depan ea ;)

Terima kasih kalian semua..kerana kasih kita,kita berjaya menyambut Syawal dengan seribu satu ketenangan tahun nie.Kalau takde ukhwah yang molek,takdenya dapat sambut raya ~ mesti dah kena culik dan sorok macam Dato Sosilawati..huhu

p/s:

apa aku membebel nie ~

2 comments:

timbakarat said...
This comment has been removed by the author.
timbakarat said...

taun depan ore claim wit ry dgn Amad..:)