Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Sunday, January 9, 2011

SELAMAT HARI LAHIR AYAH & MAK

Walaupun agak terlambat,lantak pi la..hehe..

Happy birthday ayah & mak..

ayah - 4 januari

mak - 5 januari

umur mereka berbeza setahun..tapi bagus jugak tarikh dekat2..leh wish sama2..hehe..sebenarnya wish besday ayah pada hari lahir mak,dek kerna ayah tak balik rumah tempoh hari ada kerja..anyway..makin bertambah umur mak ayah,makin bertambah jugak usia anak2 mereka..

walaupun rakan2 sekerja ramai tak percaya anak mak & ayah dah graduate..haha..sibuk dok tanya kahwin muda ke..ngeee

p/s;

sebenarnya takde mood nak update blog..nie semangat yang paling malas nak update..wlpn dalam kerangka byk benda nak ditulis..nnt saya update lagi insyallah..

bila mak ayah bertambah usia nie,teringat masa kecik kena 'dera' dgn mak ayah..mak pernah mandikan saya dgn milo kegemaran,ayah pula pernah siram saya atas tilam dgn satu baldi air ketika saya sedang nyenyak tidur..haha..bangun2 kena penampar skali..ades...sampai skrg teringat..padan muka,sapa suh degil :))


jumpa lagi esok for more cool stories :p




2 comments:

Amy Natasha Adam said...

Salam ahmad..
O, bdk nakal rupenye die..=)

batrisya qistina said...

salam..ahmad suka nangis masa kecik2 =))