Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Wednesday, April 27, 2011

ORANG TAK BERAPA SIUMAN MASUK OFFICE

Siapa dia orang tak berapa siuman nih?Ce teka..Confirm la orang yang putus fius a.k.a orang gila..haha

Fuh..Tadi memang havoc..Saya asyik dok nak settlekan file yang tinggi KB Mall kat atas meja,tiba-tiba staff lari masuk bilik saya ramai-ramai dan kunci pintu..Aik pe kes dieorg nih?haha..muka pucat tak terkata..Nape nih?Telefon sapa-sapa cepat..Kata dieorg..Laa..nape..orang gila datang cakap 'aku pukul korang semua'..Kelakar pulop dengarnya..haha..

Last sekali saya duduk je buat kerja macam takde pape,staff telefon 'lelaki-lelaki gagah office sebelah' datang ambush..Tengok-tengok tak de pun dia..Dah blah la kot..kekeke..

Dia datang tinggalkan nota dan duit - katanya mintak tolong sedekah duit kat masjid masa bulan puasa nih untuk buat buka puasa,ini tanda terima kasih sebab bos tolong settlekan hal tanah dia tempoh hari..Lagi sewel..hahaha

1. sejak bila orang gila boleh ada tanah.
2. educate amat orang gila Malaysia cari office lawyer nak kasi duit..keke..

Apa pun,lepas ni dieorg memang sentiasa kunci pintu office..Sampai bos nak masuk pun,kena telefon dulu,baru boleh buka pintu..hehe..

p/s:orang gila ni orang yang sama gila dengan dia je faham hati dan perasaan dia..Kalau kalian tak faham dia,sah kalian memang bukan sehati dengan dia..Tapi mana ada orang gila ngaku dia gila..confirm dia ngaku dia siuman..hahaha

0 comments: