Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Saturday, August 17, 2013

MOGA ALLAH REDAKAN SAKITMU TEMAN

Maaf. Blog saya bersarang hampir 4 bulan. Bila dah berkerjaya ni, masa amat terhad. Masa tetap 24 jam tapi kerjanya berlipat kalin ganda.

Update pendek untuk kali ni. Terdengar kisah seorang saudara seislam, yang pernah jadi teman saya, sedang sakit. Terlantar sakit. Diuji Tuhan dengan sakitnya fizikal beliau. Ya. Saya simpati. Walaupun dia pernah buat saya menangis. Andai beliau pernah terlintas untuk mohon maaf pada saya, ketahuilah saya sudah maafkan beliau. Saya kira apa yang beliau lalui lebih pedih dari apa yang pernah saya lalui. Sekurangnya, saya sudah sembuh. Sudah mampu berdiri dengan dua kaki kurnia Ilahi yang pernah saya sendiri tak percaya mampu bangkit kembali.

Teman, moga Allah sembuhkan dirimu. Moga Allah redha dengan hidupmu. Ameen.

Jumpa lagi nanti insyallah

0 comments: