Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Tuesday, May 25, 2010

SAYA GAGAL LAGI

Pada mulanya,saya berjanji dengan diri ingin mengupdate blog setiap hari,kerna saya tahu dan saya pasti,masa saya semakin suntuk untuk CIPUT dan mungkin ia akan kelak terbiar..mintak jauhkan..

Namun bergitu,semester pendek turut membataskan waktu saya untuk blog..Banyak kekangan luar dan dalam,program dan komitmen lain membantukan niat saya..aduhai diri..saya gagal lagi..

Buat yang setia berkunjung,terima kasih atas minat dan sokongan..saya akan cuba sebaiknya untuk senantiasa update dengan entry terbaru..heee..Banyak benda nak mencoret tapi tak sempat..

Dan esok jua saya juga akan full day out dengan program..moga dipermudahkan segalanya..ameen insyallah..

Terima kasih semua kerna menjenguk..Moga tuhan ampuni kita semua..=)

~SAYA YANG BUNTU~






0 comments: