Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Tuesday, May 25, 2010

AYU CEPAT SIHAT =)

"Ahmad,jangan rindu orang"cik ayu

"Tak habis-habis dengan rindu dia,kamu tu dah ada orang rindu.tak payah ramai-ramai.heee"balas saya

Tu ayat biasa kalau AYU cakap tak kira la sms or telefon.kan mak cik?

Entry kali ini khas buat AYU kerana AYU dah banyak kali tag saya dalam blog dia tapi saya tak pernah tag dia lagi dalam entry saya.heeee..takpe kali ini ahmad kasi se'gedabak' entry untuk kamu je..okay?:P

Petang tadi dapat sms dari AYU,"ahmad tak dapat nak balik,tak boleh drive,sakit".AYU tak sihat ye.Alalala,kesian betul ahmad mendengarnya,tapi apakan daya,ku tak mampu nak menolong..

Pape pon,jangan lupa makan ubat,rehat secukupnya dan merajuk dan emo sekurangnya(jangan lebih-lebih yang nie)..semoga dapat kerja cepat-cepat :p

Ops..sapakan(tiru gaya brunei) dia AYU ini?haha..isk2..AYU cepat cakap sapa kamu..hehe..manusia yang mengaku secara terhormatnya dia skandal saya..isk2..suka suki..kamu tu banyak skandal tak terkira banyaknya..skandal = sahabat baik..kan?tak habis-habis la MR. S dia..nama saya AHMAD ye,bukan S..sila betulkan :p

Dan mungkin ramai tak mengenali AYU,sbb AYU banyak nama dan saya antara sejumlah kecil panggil AYU..tu ler,byk sgt nama..hahahaha..

"Life itself is an endevour.Its a plenty of yes or no.Its a plenty right or wrong.Its a plenty of hellos and goodbyes.I won't say goodbye to you as long as you need me"

Sentimental betul msg yang kamu kasi nie..isk2..Just as what you said to me,as long as i'm here in the world thus i always need you..Then same goes to me =)

Jaga diri dan jaga Z elok2..susah nak dapat orang syg kita unconditionally skrg =)

p/s:perlu ke ahmad letak gambar kamu?hahaha..takpe..kasi dieorg cari sapa kamu.thrilled sikit.hahaha :p



2 comments:

miss aniesayu said...

waduh~ hahahaha ;)
tetibe ade entry pasal ayu yg tak berape nak ayu tu..

haha.amad..tiqiu ;)

anakmak said...

kantoi sapa ayu :p

hahaha