Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Friday, May 21, 2010

JERAWAT & WA

Jerawat memang la sakit dan menggangu..

Minggu nie saya sangat la terganggu dengan jerawat..Kalau jerawat kecik2 dan banyak2 saya panggil jerawat pasir dan kalau jerawat besar da sebijik je tu saya panggil jerawat batu...dua2 menyakitkan dan menyemakkan wlpn saya tak pernah kisah la dgn muka saya :p

Tapi ayah pernah cakap,kalu kat muka ada jerawat batu sebijik ke dua bijik ke,tu tandanya kita rindukan seseorang..hahaha...betul la tu,saya dah pernah alami..tu kata orang tua..~

Tapi saya nie jerawat pasir dan takde kaitan dgn jerawat batu,so saya tak de rindukan sesapa..jadi tiada gosip di sini..sekian ~

Yang paling penting nak higlight kata2 WA pada saya bila saya bercerita tentang jerawat nie,"Wa,sakit la jerawat nie menggangu hidup betul..hahaha"

"ahmad nie gop,tu la tanda kita masih muda remaja jadi happy2 la dgn jerawat tu wlpn sakit"jawab WA

a'ah,betul jugak kan..terima kasih wa sebab ingatkan..sakit pon ada manisnya disebaliknya..

Ya tuhan ku syukuri nikmat muda yang kau berikan ini..ameen..

Alhamdulillah ku masih muda :)







4 comments:

salwani said...

haha..btul pe amad..ilek r amad..jrwat d muke ku ini lgi bnyk..uwaaa..haha

anakmak said...

ek..bukan masalah byk..sakit la awak.haiya dia nie..:p

salwani said...

haha..dh ni sakit lg ke..

anakmak said...

dah surut..alhamdulillah..terima kasih untuk doamu itu.heee