Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Tuesday, July 20, 2010

SAYA MALU

Hari ini ke kelas dengan perasaan yang sangat kalut..Ada kerja yang tak siap dan dapat late notice..Allah tuhan jela tahu..Kelas PP lak tu ;)

Tapi syukur semuanya selamat..Alhamdulillah..

Tapi masuk je kelas,masalah lain pulak datang..

Tak sempat duduk lagi,Madam Suzana dah cakap "Ahmad,hensem hari ini".

Aduh..Malunya..Muka dah merah..Tunduk je..Dah le budak perempuan ramai dalam kelas tadi..Senyum je mampu terbalas kat madam..

Bukan hensem pon pakai kemeja kuning cair dan seluar slack hitam..huhuhu

Tempoh hari ustazah yang paling rapat dengan saya komen gamabr kat Facebook saya,katanya hensemnya..aduh..nie pun segan dan malu jugak..huhuhu..(kena tunjuk ke gambar mana?tak payah la ;p)Lama tak jumpa ustazah punye pasal,anak murid dia dah lain kot..Ustazah,ahamad sayang kamu sangat2 ;)

Cukuplah cerita untuk hari ni..Penutupnya,saya segan dicakap hensem..Kalau terasa nak terkuar perkataan tu dari mulut,jangan le cakap..Tolong la cakap comot ;)

p/s:

Ahmad tahu ahmad tak hensem..Buktinya,tak de orang minat kat ahmad ;)

Sekian ~



0 comments: