Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Saturday, July 24, 2010

TOLONG ISTIQAMAH BOLEH?

Mudah nak cakap saya sangatlah 'menyampah' andai kata saya dibuat seperti bola..

Bola fungsinya ditendang ke sana ke mari untuk memberi kepuasan kepada pemiliknya..

Dan hati-hati manusia itu bukanlah seperti bola yang mana boleh diambil pergi begitu saje..

Hati ~ part yang paling fragile dalam tubuh manusia..Tak perlu M-16 atau tukul untuk merebahkan manusia,cukuplah sepatah kata yang menikam hati,rebah luluhlah manusia dan jasadnya skali..

Pernah rasainya?jika belum,nantikan..Dan perasaan itu sangat 'best'.Kalah rasa taufufa,nasi kerabu,aiskrim cornetto dan durian 'kopek'.

What leads to this entry?

Dulu awak nak saya gni,saya ikut la awak..Anything as long as you happy sahabat..

Sekarang kamu bising saya begini,then awak nak saya begini..Okay then..Saya begini..

Bila saya begini,kamu acuh tak acuh lak..Jadi macam mana nie? ;)

Bunyi macam jiwang bangat kata2 ini,macam tuju kat awek..tidaklah..tapi itulah realitinya..bukan awek tapi sahabat ;)

Jadi kamu sila istiqamah..Jangan ingat kita je ada hati,dan nak buat hati orang macam bola..Saya bukan yang dulu lagi..;)

Istiqamah ~ moga tuhan redha akan kamu sahabat ;)

0 comments: