Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Sunday, July 25, 2010

Not all emotions has words to explain it...

Staring into the wall. I ask myself, what is it that I want. A state of confusion is in me since this semester started.

... (trying to find words to suit my emotions, tapi x jumpa-jumpa..so saya type dot dot dot je)

Sorry for not updating. Lack of time. Sebenarnya, tak boleh guna alasan tu sebab nampak sangat tak ada time management yang bagus :P Tapi being an honest person, memang betul. Lack of time. Saya salute kat Encik A. Still ada time untuk update CIPUT :)

So yeah, this is the 3rd week of semester. Still trying to find time to breath. A day seems like it has only 12 hours. Okay, tak lah sampai 12 hours..tapi faham kan yang how fast and quick and laju time flies?? Kalah rocket yang terbang kat angkasa lepas tu.. Semester ni, kena ada proper time management..or else..hidup akan jadi mcm tornado. Let us all hope for a wonderful semester ahead. No more tears, no more cries. Okay, thats noted for me and for all the people like me..haha. Macam boleh je kan? Takpe takpe. Saya cuba.

For today, let me leave you with a verse of this song..
“Ku katakan dengan indah
Dengan terbuka
Hatiku hampa
Sepertinya luka
Menghampirinya”


p/s: Cinta sebenarnya mengajar kita menjadi seorang yang tabah bila kita kesakitan kerananya, dan cinta juga membuat kita bahagia apabila kita gembira dengannya.

Salam comel dari saya,


0 comments: