Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Sunday, July 25, 2010

I HAVE A DREAM

Saya suka Westlife..Lagu santai maksud mendalam..Saya jarang suka group English tapi yang ini memang fanatik sungguh ;)

Westlife kata "I have a dream a song to sing"

What song? ;)

Saya nak nyanyi tapi suara tak sedap..But I have another dream..

"Kita ditakdirkan bertemu di dalam satu bahtera,
Kita ditakdirkan bertemu untuk menyimpul kasih"

I have a dream ~ untuk bersahabat hingga ke syurga..Sekali berkasih bersahabat selamanya kita bersahabat..Boleh ke?

Tak larat dah hilang kawan dan tak mahu kehilangan lagi..

Moga tuhan redha akan kalian semua..

Kau Sahabat Teman dan Kawan sokmo-sokmo insyallah ;)

p/s:

white rose signifies friendship ~ saya baru tahu,selalu tengok ros merah je..

Thanks untuk ros itu awak..





0 comments: