Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Monday, July 12, 2010

THERE'S ALWAYS A NEW DAY COMING. WITHIN YOU IS THE STRENGTH TO MEEY LIFE'S CHALLENGES

Emosi saya terganggu sebenarnya..Bukan prempuan sahaja yang terganggu,lelaki pun boleh terganggu dan teringat kata-kata guru saya,men are worst ever creation if there are in sad condition..hahaha..Betul dan sangat-sangat setuju andai kata-kata ini diaplikasikan pada saya ;)

Owh,cumanya tak dapat nak buat entry yang berjela-jela kali nie..Cukup la sebuah poem yang saya baru temui ini dedikasi hati oleh LISA WROBLE


You are stronger than you think,
Remember to stand tall.
Every challenge in your life
Helps you to grow.
Every problem you encounter
Strengthens your mind and your soul.
Every trouble you overcome
Increases your understanding of life.
When all your troubles weigh
Heavily on your shoulders,
Remember that beneath the burden
You can stand tall,
Because you are never given
More than you can handle,
And you are stronger than you think.

Thank you Allah,I'm stronger now..Alhamdulillah..Masih ada yang sayang walaupun ramai yang tak senang dan membenci..

Alhamdulillah

0 comments: