Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Monday, August 16, 2010

16 OGOS 2010

Saya setahun yang lepas..ada perubahan dengan tahun nie? ;)

Apa yang penting berlaku pada 16 OGOS 2010 ~

Telah berlalu setahun, 16 Ogos 2009 saya tamat course skill saya di UIA yakni Recreation 2..Masa tu saya penat sangat..Dapat rasa lagi penat time tu..letihnye pergi kem dengan hati yang tak redha..saya bukan suka sangat camping..sangatlah leceh..hoho..masa tu buat kat tanjung malim..tempat yang paling le saya tak nak g..haha ;p

Tahun nie 16 Ogos 2010 bersamaan pulak 6 Ramadhan..Ada lagi tercatat sejarahnye..Saya demam..Macam tahun lepas..Nie sangatlah demamnye..tak larat plus letih..Exhausted dengan urusan hidup dan CONVEST '10 yang makin mencengkam..Terkadang tak terlayan permintaan subcom,headcom subprogram dan central management committee ke atas saya..mujurlah ada pembantu-pembantu yang sangat membantu..kurang la sikit bebanan..Boleh saya cakap MainBoard PC sangatlah membantu meringankan kepala saya yang sedia ringan ini..he..Subcom pun banyak membantu..Proaktif mereka nie sampai kadang2 kerja lagi laju saya..

6 Ramadhan jugak mengingatkan saya pada sesuatu yang saya amat rindui ~ motosikal saya yang telah selamat dicuri pada dua ramdahan lepas..mana dikau WOK 3531..tuanmu merinduimu..baru sebulan aku beli,dah selamat kena bantai..aduhai..takpela..takde rezeki..saya redha..;)

Dan dengan keadaan yang serba uzur ini,kami di central department PC diamanahkan untuk menguruskan mass gathering CONVEST '10 pada hari esok..17 Ogos 2010..cian pulak kat saya..saya mintak tak hadir,tapi asst saya tak kasi pulak..katanya ahmad takde sapa nak lead..aiyooo..nnt ahmad pergi bertongkat esok ea..he..Ahmad kenal katil je sekarang..kalau boleh hp pn nak silent..:(

Moga segalanya selamat esok..insyallah..teman-teman di PC central,ahmad sudah mula sayangkan kalian semua..Terima kasih berikan peluang untuk kami bertemu ya tuhan ;)






0 comments: