Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Tuesday, August 3, 2010

SAYA & ALERGIK

Apa agaknya saya nak tulis kali ni..hehe

Selama saya hidup,saya hanya dengar orang kena alergik tanpa saya merasainya..Sebab saya memang boleh makan semua benda sebut je apa..Biasanya orang alergik seafood,tapi memang boleh makan seafood..

Pertama kali saya kena alergik dua tahun lepas..Habis la merah-merah badan..Masa tu lepas makan ikan goreng rasanya.Saya ingat kena gigit nyamuk,sbb memang gatal habis..Sebab tak tahan sangat pergi ke klinik,doktor cakap mmg alergik..Dia suspect saya alergik kepada kebersihan..ada ke?tak pernah tau..Ikan buruk atau ikan lama kot..Dia suruh saya buat alergik test,tapi sampai sekarang tak buat-buat lagi.

Tu seumur hidup saya kena alergik dan semalam saya kena lagi..Lepas makan nasi minyak dan ayam berempah,terus gatal-gatal..Dan yang terseksanya,kena chaired meeting pukul 830 semalam dengan department PC central..tahan tangan dari menggaru..miss class lagi dan hari ini dan naik ke muka..Jangan bertukar jadi Incredeble Hulk dah lepas nie..Dah makan ubat diberi klinik UIA dan harapnya sembuh nnt insyallah..

Baru sikit tuhan uji dan terhantuk terngadah saya nie..Lemah betul manusia kena sentiasa bergantung harap padaMu tuhan..Moga ini kaffarah dosa buat saya..

Sahabat,pernah rasainya?kalau gatal-gatal,cepat-cepat g klinik ;)






2 comments:

Unknown said...

penah2.. 1st time kna time derak ng suli,yan n ecah.. 1 bade jd "beddea".. siap kena inject so make ati2 loni jnge make seafood within 24hours after durian..

batrisya qistina said...

aik..ada kaitan ke durian dgn seafood|?adoyai..mcm betul je nie..huhuhu