Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Wednesday, July 28, 2010

FACEBOOK : SAYA SANGAT CONCERN AKANNYA

Kalau tanya,pasti tiap hari saya akan bukak facebook..

Kerana suka tengok gelagat kawan-kawan,suka cari kawan-kawan lama..

Dan hari ini wall saya dipenuhi dengan kawan-kawan sekolah menengah rendah saya..Baru saya ketemu mereka selepas bertahun terpisah tanpa khabar..Masih dengan perangai lama..Tergolek-golek saya teringat kan perangai lama mereka masih terbawak2 dalam facebook..

Dan moga facebook jugak saya harapkan menjadi medium buat saya menghubungi mereka nnt..insyallah

Seorang sahabat mengadu dia sangat la kecik hati bila dia post something pada wall sahabat kami namun sahabat itu bukan sahaja tak menjawab malah telah men'delete wall post dia..hehe..Kalau tanya saya pon saya akan kecil hati..tapi takpela..masing-masing dah besar nak buat apa yang patut kan..dia tak nak reply dan ada courtesy untuk delete,tak pyh la hantar dah wall post kat dia ;)

Kalau saya,orang tak nak sudah,jgn dok sibuk nak bergantung harap pada dia..kan?

live by ourself..kita pon ada harga dia kan?

p/s:

saya pun pandai kecil hati ;)


0 comments: