Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Tuesday, August 10, 2010

SAYA MASIH TAK FAHAM

Saya masih mencari sebab..

MENGAPA DAN KENAPA????

Dulu beria sangat nak,bila dah dapat..tak nak pulak..aduhai..apa nie..saya jadi tak faham..kusut pun ada..bukan budak-budak nie nak buat keputusan macam gtu..tak fikir masak-masak..lain kali,jangan fikir hati je..timbangkan banyak perkara..

Kata seorang subcom saya,kata-kata hati jarang benar..Jangan dok ikut sangat kata hati,sebab kata hati jarang betul..Nape dia cakap gtu?katanya amalan pun tak cukup,hati pon tak bersih,macam mana kata hati nak betul..setuju sangat2 kata dia..betul betul betul..jadi kalau nak buat pada,guna jugak sandaran lain janga ikut hati je ;)

Mudahkan jalan kami ya tuhan..

Saya masih sayang & saya masih tak faham..Pelik dan ajaib..;)

Itu kuasa tuhan..Kan?




0 comments: