Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Tuesday, October 12, 2010

BULAN 10

Kalu nak diikutkan ~ saya memang tak suka BULAN 10

Bawak sial kalu bahasa glernya..tapi tak baik percaya benda2 khurafat gni kan?haha

Ni pengubat duka je ~ nak lepas geram..ngee..so mana2 yang tak suka nak baca post nie baik tutup terus..klik je pangkah kat belah kanan kalian tu :D

Tiap tahun bulan 10 ada je benda nak jadi..Ades,accident la,hilang kawan la dan bla bla bla bla..

Dan saya harap la bulan 10 tahun nie tak jadi pape ~ saya serik..So baik tak payah layan dari melayan jadi benda2 pelik kan? ;))

Tapi kerana bulan 10 jugak saya bengkit ~ tahun nie ada CONVEST 10.Menahan jiwa untuk sabar dari meletup,bulan 10 tahun nie jugak saya rasa saya gain paling ramai sahabat.Bulan 10 jugak la buat saya lakar kenangan,ajar saya erti hidup supaya jangan kisah sangat dengan orang yang tak menghargai kita ~ BIAR JE.Buat sakit kepala melayan ;)

Memang warna-warni hidup bulan 10 walaupun secara jujurnya saya tak suka bulan 10.Nak kena kawen bulan 10 jugak la gni nak biar suka bulan 10 kan?ngeeee..

Pape pon bulan 10 ada 19 hari lagi..Sabar ye..Hrap2 semuanya selamat hendaknya..

Dan bulan 10 tahun nie tercatat seribu satu memori buat saya yang pastinya saya nak sebut 1 ~ saya akan rindukan kalian bangat2..tatau la bila lagi nak jumpa korang ramai2,gelak ramai2,stress ramai2..saya doakan kalian diredhai tuahn sokmo..walaupun kita membawa haluan sendiri nanti,yang penting tuhan dah catatkan,kita pernah mengenali satu sama lain,pernah menjunjung satu misi yang sama..ameen..

moga tuhan redha dgn kita..

Bertemu tak jemu,berpisah tak gelisah ;)

0 comments: