Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Friday, October 15, 2010

KEPALA SAYA DAH WENG ~

Memang saya expect macam-macam akan berlaku bulan 10 ~ saya tatau lah macam mana saya nak hadapi,takut tak termampu dengan fizikal saya yang memang kerdil ini..

Tapi saya tabahkan diri juga ~ bukanlah mahu mengeluh tapi mahu mencari semangat untuk bangun dan berjalan secara walaupun terpaksa dipapah oleh orang lain..yang penting mahu terus bergerak..

Tapi kepala saya akan menjadi 'WENG' kalau ada manusia yang tak nak cuba untuk memahami..Nak mintak belajar untuk faham memang tak la,tapi satu je dipinta tolong la cuab faham dengan siapa jua yang anada bercakap atau minta pertolongan ~ ngeee

Memang WENG dengan orang-orang yang mencari masalah bukan penyelesaian,memikirkan diri sendiri tapi fikirkan orang lain jugak..

Moga tak bawak WENG nie sampai final ~ saya dah tak larat.Seriously ;)

p/s: baru jejak bilik pukul 3 pagi. kepenatan yang nyata ~ moga weng yang di hadapi tak sia2.Seronok tgk bulan kat atas tak de orang nak tolong WENG kan dia ~

0 comments: