Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Thursday, November 25, 2010

DEMAM BERANSUR SURUT

Seminggu lebih saya demam,waaaah..Penat rasanya..tidur bangun tidur bangun..Tak lihat dunia sangat..Pada saya tuhan mahu beri kerehatan kepada saya..ALhamdullilah..Sungguh lama rasanya tak dapat tidur lama..Saya tidur sepuas-puasnya..

Dan saya kenal makna DEMAM & SELSEMA..Teringat jiran saya yang tak pernah demam sejak dari kecil,sampai orang sebut demam dia sedih..bukan kerna simpati pada orang demam,tapi sedih sbb dia tak pernah merasai apa itu demam..Sampailah umurnya,60++ baru dia diberi tuhan nikmat untuk demam..Gembiranya dia..Kami semua tercengang hairan..hehe..Demam boleh menjadi nikmat untuk kita kembali menjahit sejadah keimanan yang telah terkoyak ketika kelukaan dulu..

Cukup dulu setakat ini.Saya masih mencari mood untuk mengupdate..Masih teringat kedukaan Bulan 10..Mencari kekuatan untuk melangkah..

p/s:yang pasti saya nak pergi jauh kali ini..tak nak ganggu mereka yang terganggu dgn keberadaan saya ;)



0 comments: