Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Sunday, November 21, 2010

SELAMAT HARI RAYA KORBAN

fuuh dgn rasa bannganya,saya ingin mengucapkan selamat hari raya korban..heeeee..

lamabat beberapa hari..nak online pon tak larat..saya demam selsema,nak bangun p tolong orang korban pon tak bape larat..mengagahkan diri yang tak berapa gagah :D

apa kes demam?ayah ju saya kata,kes berpisah dgn kekasih hati la nih..hahaha..lawak tol..mana ada..saya cool je balik dari UIA haritu,wlpn dlm hati tuhan jela tau ;p

Kesnya tidur 2 jam plus drive balik Kelate 12 jam..lama nak mampus..drive sorang lak tu..sakit habis segala anggota n 'punat2' di tubuh..hahaha..tak cukup rehat kes bilik tak siap kemas,plus barang yang sangat byk kat bilik tu..6 tahun tak pernah bawak balik barang,mcm tu la jadinya plus saya yang sygkan barang2..nak buang sayang.selipar jepun yang dah uzur pon sayang nak buang :D

owh,semalam 20hb 11,baru lepas kenduri makcik yang bongsu,penat lagi..huhu..so untuk next entry la saya membebel lagi..buat kali ini,setakat nie la tu..entry takde tujuan nie..sekadar nak update demam je ;)

0 comments: