Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Thursday, February 10, 2011

STATE BAR PROGRAMME ~ SAYA AKAN MENYELAMINYA

Insyallah hari ini saya akan mengikuti satu program state bar Kelantan yang akan diadakan di State Bar Room.

Sebagai chambee,mmg menjadi suatu kewajipan untuk mengikuti setiap program state bar kalau tak nak disusahkan oleh mereka untuk long call nanti.Kalau buat-buat payah,nanti kena la paku buat keras balik.What you give,you will always get back.Kan? ;)

Dengar cerita yang tak berapa elok pasal speaker nih..Dari hari pertama saya tiba di court lagi..Haish..Positive Positive..Asal orang tak kacau kita,jangan kacau orang..lalalalalala..

Sambil2 tu dah prepare seberapa banyak soalan nak kenakan speaker balik dengan izin encik master saya..ameen..

Doakan takde pertengkaran hari ini..insyallah

p/s : keje bertimbun atas meja.bos dah tambah meja letak file sebab dah banyak sangat..lalala..macam mana nak start master gnih...;p

0 comments: