Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Thursday, March 17, 2011

CEPAT SEMBUH HAI KEKASIH-KEKASIH HATI

Macam ramai je awek-awek saya bila tengok tajuk kan?hehe

Meletupnya reaktor nuklear di Jepun kerana Tsunami,kekasih-kekasih hati saya di Malaysia juga turut sama dilanda 'kesakitan' tanda kasihnya Tuhan kepada mereka.

Kesakitan fizikal dan rohani dua-duanya perlukan kerehatan buat kalian dari urusan dunia..Rehatlah,carilah penawar dan saya doakan kalian cepat sembuh.

Kalian tahu siapa kalian di sisi saya,diam saya bukan tanda saya menbenci kalian tapi  memberi kalian masa untuk merindu saya..hahaha..tak caye kan ramai yang saya contact secara mengejut,tanda saya masih ingat pada kalian..terkadang merindui dari jauh lebih bermakna dari hari-hari bersua muka tapi tak dihargai sangat..

Sakit hati dan sakit batang tubuh jangan lupa sembuhkan ye..;)

p/s: mendapat panggilan dari Senior Partner sebuah firma guaman tadi memerangkap bendahari Bar Kelantan menyatakan saya dilantik sebagai chairman bagi chambering pupil untuk tahun ni..ades..mana datang angin ribut pun saya tatau..berbaiah pon tidak,angkat sumpah pun tidak,isi borang jadi calon lagi la tidak..sapa la memandai-mandai wallahu'alam..esok akan dapat confirmation..insyallah..

ops,saya akan ke bandung keseorangan..sapa nak teman?hands up!hahaha



2 comments:

Nurul Atiqah binti Rayah said...

ahmad, alhamdulillah..rezeki Allah utk ahmad yg sentiasa buat baik dgn sume org..:)

batrisya qistina said...

iqah..apa yang rezeki Allah tu?

pastu bila ahmad buat baik..ngeee