Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Tuesday, May 31, 2011

PERUT 3 JAM

Saya cukup sentap andai orang sebut macam ni - makan banyak sikit,tak cukup makan ni..hehe

Orang yang suka cakap gtu,memang tak pernah tengok saya makan lagi..erk..Sampai Madam Suzanna pernah surrender,cakap awak nih sah metabolisme tinggi..

Perut saya memang tahan 3 jam je..Cukup 3 jam mesti lapar..huhu..

Pernah dalam satu hari,pagi saya makan spagetti,tengahari makan nasi,petang makan kuih,malam makan satay dan pukul 12 tgh malam,saya lapar balik..fuuh..tapi badan maintain kurus..berat pon maintain 3,4 tahun tak gerak2..

Time belajar dulu,bila cuti sem dan pulang rumah,mak mesti risau sebab kat rumah kena ada makanan selalu takut saya lapar dan adik-adik di rumah sangat berbeza dengan saya..Dieorg makan sekali sehari pun cukup..Ngeee...

Dan sekarang saya lapar..nak makan..marilah bersama-sama kita makan..lagi 3 jam saya makan kat kenduri lak..

Tata ;)

2 comments:

rumput. said...

kesian kat bini nanti lalala~~

batrisya qistina said...

hahaha..bini takpe..kesian kat kedai makan,kena entertain org sama..haha