Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Wednesday, July 6, 2011

KERANA LONGKANG ITU

Saya ingat saya orang yang mudah ingat dan sangat jarang saya tak ingat.Yeke?haha

Saya maksudkan,sahabat-sahabat saya.Saya ingat mereka dan sampai ke tahap,saya ingat tarikh lahir dan bagaimana saya mula bersahabat dengan dia.Insyallah.Saya akan ingat kalau ditanya :p

By the way,longkang memang la busuk dan membusukkan tapi kisah persahabatan yang ini memang berlaku kerana longkang.Memang bergaya.hehe.Kan?

Saya ingat saya mula-mula kenal dia,kerana satu program dan memang saya ingat dia cuma tak pernah bertegur sapa dan saya mula menegurnya bila dia jatuh sakit kerana jatuh longkang.Thank you very much longkang..haha..Asbab sungguh..



Dan bila diingat-ingat semula memang la sangat kelakar.Tapi begitulah kuasa Tuhan,kalau DIA mentaqdirkan untuk kita bersahabat,ia memang tak mampu dihalang walau seribu manusia menghalang.

Dan bila dikorek-korek semula cerita,dia kata saya seorang yang serius dan sombong andai tak kenal betul2 dan cepat marah..hehe..(Bagus la kalau tau)..Tapi dah kenal baru tau perangai saya yang sebenarnya..Baru tau sapa yang terlebih garang..lala..Biasa la tu..Mana-mana orang pun gtau,dengar cerita atas cerita memang banyak yang tak tepat..Kan?

Dan saya tahu,kami memang ada chemistry untuk jadi teman akrab dan saling menasihati.Dan saya amat suka kalau saya dan sahabat saya boleh buat lively discussion tentang anything tanpa menyimpan apa-apa di dalam hati sekadar untuk 'filling the empty jigsaw by one another'.

Dan juga saya tahu,andai saya dalam kesusahan,dia ada di sana untuk membantu.Always.Kan?

Sila bertabah dan jangan menangis bila diuji - Bersyukur kerana diuji kerana kita masih disayangi olehNYA - Ingat HUJAN ~

Sahabat,terima kasih si Ogos ;)

Ukhwah Fillah Abadan Abada - i do hope so ;)


4 comments:

Nurul Atiqah binti Rayah said...

ah..ah..ah..ahmad!

hahaha~

kisah longkang? cer citer, cer citer..~

:P

batrisya qistina said...

iq iq iq iqah ;)

apa yang nak diceritakan? ;p

Nurul Atiqah binti Rayah said...

xpela, biarkan citer itu berlalu. cewah!

btw, thanks a lot 4 being my friend, mr. lawyer..:)

batrisya qistina said...

haha..cite apa yang harus dibiarkan berlalu? ;p

btw, thank for being a good friend of mine too..eh..sapa yang jatuh longkang ni?awak kenal?haaha