Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Monday, March 5, 2012

KERANA KU CINTA

Saya ingat saya tak pernah gagal masuk ke kedai buku dan keluar darinya tanpa membeli hatta sebiji buku. Walau sesesak mana pun duit saya, saya usahakan untuk membelinya.

Sama juga jika saya berada di airport menanti pesawat utk ke sesuatu destinasi, pasti saya tidak pulang ke rumah tanpa buku.

Kalau tanya tempat yang saya boleh berada walau berjam2 tanpa saya merungut bosan, pasti ianya adalah kedai buku.




Dan kini saya sedang membaca beberapa buah buku tapi fokus sedang lebih kepada buku di atas karangan Robert Kiyosaki. Saya suggest untuk kalian turut sama mbacanya.

Doa saya moga orang2 yg saya kasihi & cintai juga seorang yg kasih pada buku dan jika diberi peluang moga anak2 saya juga seorang yg cintakan buku2. Insyallah.

posted from Bloggeroid

2 comments:

Iffah Hidayati said...

saya suka buku..semua orang patut suka dan cinta buku. (^_^) membaca budaya bangsa, membina negara.

batrisya qistina said...

awak tu sasterawanita..mmg la suka buku..haha..

Ilmu itu cahaya kehidupan..;-)