Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Saturday, May 26, 2012

SELAMAT HARI LAHIR WAHAI DIRI

Saya nak ucapkan selamat hari kelahiran buat diri sendiri. Umur dah.meningkat sudah 24 tahun, saya doakan saya tak putus berusaha untuk jadi lebih baik dari hari semalam & sentiasa berbakti selagi saya termampu.

Dan seperti biasa, ayah & mak yang saya perlu terima kasihkan kerana kesudian mereka atas izin Allah memberikan saya secebis peluang untuk hidup di dunia.

Tak lupa buat sahabat2 yang walaupun saya tak aktifkan birthday reminder di Facebook, tetap mengingati hari kelahiran saya. Ramai yang wish. Terima kasih semua. Doa kalian sangat menggembirakan hati saya.

Signifikannya hari lahir ini kerana ia berlaku seiring dgn Himpunan Bersih 3.0. Apa jua komentar dan lontaran pandangan kalian, pada saya manusia yang waras yang hidup dalam negara yang mengamalkan demokrasi harus suka atau tidak menyokong sebarang usaha untuk kita mengamalkan pemilihan pilihanraya yang bebas dari segala unsur penipuan. Itu soal tunjangnya yang mesti dijawab.

Terima kasih juga kepada yang mengirimkan hadiah. Terutamanya pengirim misteri tanpa nama yang mengirimkan 1000 Sunan kepada saya




Ikut gerak hati macam tahu siapa yang menghantarnya. Tapi biarlah tinggal tanda tanya seperti mana pengirim itu mahukan. Apa pun jazakallahu khairan kasira.

Saya kasih pada kalian semua walaupun kalian tidak mengasihi saya. Selamat hari lahir wahai diri. Moga jasad dan hatimu tidak pernah putus asa menjadi lebih baik ;)

posted from Bloggeroid

0 comments: