Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Tuesday, May 18, 2010

SAHABAT BARU



Semalam buat entry pasal sahabat..

Hari ini pun masih lagi dengan sahabat..hehe

Syukur semenjak dua menjak nie tuhan kasi saya sahabat-sahabat baru..dah lama kenal tapi tak rapat macam sekarang..tapi tak rapat lagi nie..hahaha..gurau je..terima kasih korang semua sebab buat lawak kat diri hamba ini..heeee..kalian tahu siapa diri kalian..

Dan perlulah diucapkan bahawa saya sangat gembira dengan kehadiran kalian..Saya nie dah la tak ramai kawan tambah-tambah pulak tak pandai berkawan..lack of human skill kata orang..huuuuu :p

Prinsip saya satu je,bila dah mula bersahabat kita sahabat sampai bila2..susah senang kita bersama,tak nak la senang sorang2..tak best happy sorang2 sebab tak kekal lama sebagaimana tak bestnya sedih sorg2..huhu..

Bila berbicara tentang nie, teringat akan pesanan dari yan farhana pada tahun 2006 exactly 22 november 2006..katanya ~ selemah-lemah manusia ialah orang yang tak mampu mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicarinya ~ quotation dari saidina Ali ra.

Moga tuhan merahmati mereka semua sahabat..Sahabat baru ke lama ke tak pernah menjadi soal bagi saya kerana yang penting ialah kebersamaan dalam bersahabat itu sendiri..

Pesanan buat sahabat-sahabatku sekalian,i'm always here to be with you.give a hand when needed and i shoulder to cry on when in bad mood.jangan rasa menggangu atau susahkan untuk mintak tolong atau pun msg saya,insyallah free sokmo nak entertained kalian =)

Always dear,always..i'll be there..I'm promise insyallah..




4 comments:

Unknown said...

amad..... =)

anakmak said...

ye wa =)

Unknown said...

hehe..sje..suke bace blog kamu..

anakmak said...

isk2..saya suh kamu wat blog kan cik :p