Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Monday, September 6, 2010

JAP NAK FIKIR APA NAK NGARUT KALI NI..

Sebolehnya saya tak nak hampakan sesiapa yang berkunjung ke sini..At least tak hadir dengan tengok post yang kalian dah baca..Untuk kali ni,saya takde idea nak ngarut apa..Eh bukan tak de idea..Ada tapi tatau apa yang patut saya 'ngabe'

JAP NAK FIKIR APA YANG NAK NGARUT KALI NI..:p

Hmm..Buntu..

Hahaha..tatau nak tulis apa..Selalu saya jadi macam nie dalam exam..Padahal saya tau je nak jawab apa..Tapi saya jadi macam 'jap aku fikir'

Jap aku fikir jap aku fikir pastu masa habis..melepas peluang nak dapat dean list..haha..adoyai..

Memang saya bukan 'on paper' punyer student..Sangat2..terbukti..kalau masa first year saya cuba untuk,tapi sekarang memang tak leh..Saya lebih senang dengan praktikal dan benda yang saya buat dan nampak(alasan) ;))

Macam mana nak atasi sindrom 'jap nak fikir nie'?

Hantuk kepala kat dinding?

Menjerit sekuat hati?

Wat dunno je?

Selawat dan bersabar?

Hahaha..Apa pun yang anda wat,jangan lupa untuk at least usaha untuk buat something..Jangan biar statik..Tak baik..Selagi ada kudrat dan iradat(benda iradat nie?),kena do something!

So,berbalik kepada tajuk kali nie..Apa saya nak tulis kali nie ek?

JAP NAK FIKIR APA NAK NGARUT KALI NI..

hahahaha :p

0 comments: