Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Wednesday, September 1, 2010

TUKAR TEMPLATE LAGI?

CIPUT tukar template lagi?aiyooo..kali ke berapa tah..saya pon tak ingat

Tapi saya ada simpan la template yang CIPUT pernah simpan guna.

Sampai ada seorang sahabat suggest saya tukar url blog nie jadi tukar-sokmo.blogspot.com.Hahaha.Ada ke patut.Bukan sengaja la nak tukar selalu,tapi template sebelum nie rosak.Saya pun baru perasan bila sahabat saya tegur tarikh posting tak nak tukar ke,asyik 22 hb je.Dah dia tegur baru saya perasan.Sebenarnya leh je nak edit coding tapi wat coding nie leceh sikit.Kena teliti dan leh pening kepala.huhu.Solution terbaik tukar je template lain dan saya menemui template ini.Comey ke?Ada kata comey ada kata serabut.he.

Kriteria saya pilih template nie pertama mesti ada 3 column.Dulu saya senang dengan 2 column je,tapi sekarang bila dah makin byk aksesori nak letak kat blog rasa lebih senang dengan 3 column.Selain itu, design template tu jangan la simple or complicated sgt.Saya jenis tak suka mudah sangat dan susah sangat.Kalian pula bagaimana?Apa kriteria?Share la.Mana tau saya dapat idea dari korang ;)

Habis cerita template..

Pastu cerita pelik lak..Petang tadi dapat la msg dari sahabat seorang nie ~ ahmad,ada orang bgtau tgh bahagia skrg..tahniah..im happy for you.Tetiba..Saya lak yang jadi shocked..Apa hal tetiba..hehe..Takde angin tak de ribut..Nak kata saya buat drama kat facebook,lama dah drama tu.Takkan baru sampai ke telinga dia..haha

Pape pun,mmg la 'bahagia' skrg..tapi bukan dengan sapa-sapa pun.bahagia dengan CONVEST.dgn meeting berderet..duit tinggal CIPUT.Hampir semuanya sbb CONVEST 10.Tak ada unsur manusia iye sahabat.Kalau betul pon bahagia,takkan la ahmad tak gtau.Ala setakat status kar facebook,terjumpa jalan sama-sama or makan sama-sama,bukan alibi kuat lagi nak kata bahagia.Hati manusia siapa yang tahu kan?

APA YANG TERZAHIR BELUM TENTU HAKIKAT YANG PASTI ;)

Gitula cerita untuk hari ini..Nak bahagia biar mak restu dulu..Tak nak mak dikeduakan dalam hidup.

Sekian untuk hari ini..Nak melalut buat CP lak..Nanti nak balik raya..

p/s:alhamdulillah dapat bertahan untuk puasa hari ini walaupun gastrik yang amat.Tak nak ganti puasa sebenarnya ;))

0 comments: