Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Tuesday, March 20, 2012

SAYA ALERGIK

Allahuakbar..

Itu sahaja yang mampu saya ucap saat saya pertama kali diserang alergik. Garu sana garu sini. Dulu bila saya dengar orang kena saya hanya mampu senyum, tanpa komen yang panjang kerana tak pernah merasa. Jumpa doktor dan dia kasi ubat, alhamdulillah sihat semula.

Selalunya dalam setahun ada kena sekali. Dan kali ini yang pertama untuk tahun ini. Nampak kulit dah lain, terus g kat doktor.

Dr, saya rasa saya kena alergik.

Dia tengok lengan, ni bukan rasa tapi dah memang alergik. Alergik apa ni?

Saya rasa saya alergik perempuan comel kot Dr..hahaha..Jawapan nak cover gatal..ngeh2

Apa punye soalan. Kalau saya tau saya alergik apa mesti saya lari dgn benda tu or tak makan :-P

Nanti kena buat alergik test sebab penting nak tau alergik pada apa mudah untuk precaution nanti. Harapnya bukan alergik gadis gadis. Kalau tak macam mana nk buat masjid nanti :-P

Alergik ni mengingatkan sebenarnya manusia ni lemah. Kalau takde antibodi, terus rebah. Jangan nak angkuh sgt hidup tanpa bantuan Tuhan.

Moga Allah redakan kesakitan & alergik kita semua.

Pernah alergik?Jom ke PATHLAB dgn saya. Kita buat alergik test ramai2.

posted from Bloggeroid

0 comments: