Pages

RSS

Selamat Datang ke Blog Saya
Harap anda 'pening' membacanya.

Thursday, March 8, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU SAHABAT

Malam ni insyaallah salah seorang teman baik akan menerima amanah menjadi Roomate sehidup semati dgn insan pilihannya.

Selalu saya tanya, siap dah ke persiapan? Dia kata aduh pening kepala sangat nak kendurinya..Haha.. Nanti mu nak bekwoh mu taula lagu mana katanya..

Saya tak pasti la bagaimana kami selepas ini bila dia sudah terikat..Tak macam dulu lagi..Masa lebih terhad..Tapi saya percaya itu yg terbaik..Katanya kesian anak orang tunggu lama-lama..

Sahabat, selamat bercinta hingga ke syurga..Bermula dari chambering hingga sekarang, kami taat setia bertiga..Kini tinggal Amy & saya..Tunggu Amy lak lepas ni baru saya kot..haha..

posted from Bloggeroid

0 comments: